Vilken Realityserie skulle du vara med i?

Jag älskar en serie som heter amazing race som just nu går på kanal6.. man är två st i ett lag o de åker jorden runt o löser en massa saker o får en massa uppgifter.. Serien har vunnit emmys som bästa reality serie ända sen första säsongen.. o de är nu på sin 14.e säsong.. jag o min bror brukar sitta o låtsas att vi är med o vem som skulle göra vad.. jag t.ex. skulle äta typ vad som helst medan han hade fått göra saker med höjd o bungy jump :D.. de har faktiskt varit i sverige o tävlat.. o eftersom de brukar göra det som är mest typiskt för landet så var de på ikea o skulle bygga en bokhylla, de var på en åker o skulle rulla hö.. o var på nån isbar på nåt hotell i stockholm.. Fan jag vill va med..!!

Den andra reality showen jag skulle vilja vara med i är mullvaden.. där det gäller att lura sina medspelare o försöka komma på vem som är mullvaden i gruppen.! går på kanal 9 kl 16.20 på lördagar.. Det är en sorts mindgame realityserie!. Den har gått 4 säsonger i sverige.. Varför var alla de bra serierna när man var yngre o inte kunde söka?.. suuck..! Puss!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag skulle vilja vara med i wipeout:D haha, det verkar kul(;

2009-09-13 @ 19:55:59
URL: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0