Världens finaste vän

Det här fina har hon skrivit om mig o henne på sin blogg!


Att ha riktiga vänner är så oerhört viktigt.. Det är också väldigt svårt att hitta..
Bara på senaste tiden har jag märkt hur folk (inte på skolan) har förändrats så oerhört mot bara ett år sen.. Folk man trodde var på ett sätt o som var på ett sätt.. har helt plötsligt börjat bli dryga o anse sig vara bättre än folk, bara för att det börjat gå bra för dem.!
Men det är ju det som är faran.. när man är på väg upp i karriären så tror man att man kan bete sig hur som helst, när det egentligen är då man borde vara rädd om de som faktiskt tycker om en..!
Men det är ju inte en själv som tar skada av det, det var ju ingen riktig vän från början ändå.


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej hej, jag ville bara informera om att jag har nu satt igång omröstningen till min tävling om månadens blogg. Omröstningen slutar på fredag den 11/9 så skynda och fiska röster.

2009-09-06 @ 10:52:15
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0