Underbara Torsdag!

Gick till skolan idag iklädd solbrillor, Kommer hem helt dyngsur.. ösregnar ute.. men finns det nåt mysigare egentligen? Hade balett idag, som jag älskar by the way.. Piruettera satt som en smäck.. underbart älskar vår studierektors utbristande:



Sen hade jag jazz pas de deux också.. Det innebär att man dansar tillsammans, partnerskap, together, ya know!
Med massa lyft o passionerat dansande idag :)

sånglektionen var rolig idag.. Har en underbart skojfrisk lärare som joddlade som en schweizisk pojke idag! fråga mig inte varför! ;)

O till sist musikalteater.. där det pussas dricks o knarkas (allt är på låtsas, jag lovar mamma)


Snart kommer madsi hit, då ska vi se på Will & Grace.. UNDERBART ELLER VAD???

Sista chansen att vinna priset nu. Vems klocka är vem? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0