Hej alla goa!

en sen o seg uppdatering från bögarna på ba..
jag JONI, trodde att jag skulle börja klockan nio noll noll i morse... var så ilsken över det igår kväll det må jag säga.. o så visar det sig när jag väl klättrat ur sängen o åkt till skolan att jag började klockan 11,45 WTF!! fick iallafall tid till att skriva in alla auditions framöver.. fick en låt av V som jag kan använda mig av.. o hade sen till slut stepplektion med Ulla... bara en lektion kvar nu... sen kommer min gamla lärare tillbaka igen...
Sen imorgon börjar vårt rep inför den stora höstproduktionen. från nio till nio :D jeiiij! :D ska försöka uppdatera så mycket det bara går.. annars får madsi göra det :)

nu ska herrn käka middag.. sen skrivas cv.. Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-07 @ 18:37:23
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: DINA

oh tack så mkt :) och detsamma, fina bilder du med! ;)

2009-09-07 @ 20:02:44
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0