Good evening!!!

God kväll sötisar!

kom precis hem från en fika med mina kompissar Ina och Line..
Ina hadde gort vafflor, yummy!!
Innan var jag och Line på et fik här i stan o det slog mig hur många som får barn och blir gravida i ung ålder, då menar jag typ 17...
Det är INGET fel med det, jag bara undrar varför?
Visst, det är säkert helt underbart at få barn.. men man har ju inte upplevt så mycket när man är 17.. man är ju fortfarande et barn själv!? med mycket at lära och göra innan man skaffar familj..
Tycker bara det är så synd at så många missar möjligheten at vara ungdom och uppleva varlden, innan man måste ta hand om et barn o at det är 1. prioritet..

Eller är jag dum i huvudet nu?? Va tycker ni?


Madsi
x



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med!

2009-10-26 @ 21:43:21
URL: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0