Söndag!

Hej på dej...

sitter i sängen nu o är trött, bakis o glad :)
var ute igår, förfestade med klassen, o drack lite för mycket!
men nu blir det lite festande et tag... nästa helg ska min klass göra våran höstproduktion i Malmö..
o helgen efter är det audition i Oslo!

idag har jag varit o bowlat med Jonathan och hans kompiss Jenny.
JA, jonathan.. det var DU som vann.. :)
apropo Jonathan, åk til Teater Thalia o kolla M3`s höstproduktion..som är jätte jätte bra!
Jag var på premiären i fredags, o var så STOLT av Joni som är grym!!!

Imorn ska jag göra middag till min söta Michelle, längtar!!
Tror det blir nogot med lax.. planerar en jättegod efterrätt också.


Hoppas alla mår bra!!

Madsi
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0