Väldigt rätt vs Väldigt snett!


Fika! - Det går inte att göra för mycket, speciellt nu på sommaren, helst mycket varje gång också.
Jag o mina vänner fikar stora tårtbitar nu i sommar med väldigt gott samvete ;)

Underbara Arbetskamrater! - Jag vetef** vad jag hade gjort utan dom i sommar. Kan väl bara säga
att jag har många av de bästa människorna runt omkring mig nu.

Semester! - Ska bli så skönt att få min första lediga vecka på väldigt länge, för att sen till hösten kommer
det vara fullt upp med produktioner o auditions o vårat sista år på balettakademien.


Mina bästa vänner är inte här! - Så jäkla tråkigt dom dagarna då man väl är ledig o när det är bra eller dåligt
väder att inte ha de som ligger närmast hjärtat i närheten att mysa med.

Gotia Cup! - Varenda morgon så väcks jag av att en jäkla massa fotbollslag sjunger utanför mitt fönster,
håll er till det ni kan, SPELA FOTBOLL! Plus att alla spårvagnar är överfulla så man kvävs av svettlukt!

Semester! - Jamen ok nu kommer veckan som jag väntat på, men vad fan ska jag göra?
pride, malmö, umeå, vinslöv, norge eller kvar i gbg? Beslutsångest! F**K!


nu måste jag in i duschen ska möta moa för en underbar fika om en timme..!
mobilbloggar därifrån..

förresten det är underbart att se att vi har fått trogna läsare som läser varje dag!
Ni är bäst!
Jonathan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0