reservdrömmar

Inte många som vet, men jag är intresserad av väldigt mycket som har med estetik att göra.
jag skulle vilja utbilda mig till fotograf o då gärna modefotograf.
Då blandas två av mina stora intressen.

Jag fotar verkligen nästan jämnt, har alltid kameran med mig.:)
o mina vänner får alltid ställa upp som modeller  ;)
är själv väldigt kamerakåt av mig (erkänner)

Har en väldigt bra digitalkamera, men för  att få till de där riktigt bra bilderna
så måste jag köpa en systemkamera, vill ha vill ha vill ha.

den här har jag ögonen på, en canon eos 1000d

bra som första digitalkamera...

Har även en dröm tillsammans med min kompis jenny att öppna ett cafe
mer om den affärsiden kan jag inte berätta tyvärr ;)

Nu är det dags att göra nåt av dagen..

hörs sen


Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0