Fettokväll!

jajamän ikväll blir det fettokväll..
ska köpa mig lite thaimat tänkte jag o en ben & jerrys fish food som folk brukar rekommendera..
aldrig testat.. :P

Vilken är eran favorit?

sen har jag ju so you think you can dance att titta på ikväll..
Fucking great!

Börjar jobba igen imorgon.,.
är så nämligen att jag är ledig måndag tisdag,,

Vart jobbar jag då kan man undra?
jo gasten på liseberg under sommaren
så är alltså inomhus hela sommaren typ :P

men riktigt jäkla roligt är det..
hoppas folk kommer dit så jag kan visa mina skills ;)
där ser ni,, man behöver inte vara übergay bara för att man gillar killar :P

tänkte att jag o mads skulle ha en varsin liten presentation om oss sen,,
så att ni får veta lite mer om oss, o vad bloggen kommer handla om :)

På jobbet
 

Joonii
XX


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack :)

2009-07-07 @ 22:51:00
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0