Transversionen av min bästa vän!

Att som tjej bli hedrad av en transa i form av utklädnad som en själv måste vara den största komplimangen.. nu ikväll efter festen gick jag in på qx för att kolla nyheter.. då ser jag en bild på en "tjej" o det första jag tänker är WOW det är ju jenny.. men efter en närmare titt ser jag att det isåfall är en väääldigt hårt sminkad jenny..
det visar sig att det är en 25 årig transa :)... men döm själva.. transversion av min fina flicka eller vad.. o ta det som en komplimang älskling..! Beautiful! ♥

              Transan                                                      gammal bild på My love ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

OH MY!

HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

Jag döör!

2009-08-30 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0