Audition matfantasi o chokladsug!

Ja nu sitter man hemma i soffan nyduschad o klar efter en dag i skolan.. uppsjungningen för regisören gick jättebra.. o var väldigt rolig! :) klart det kan gå bättre, men är nöjd.. Sen på eftermiddag fick vi våra första två låtar föreställningen.. är såg GRYMT PEPPAD!

Kände att jag hade lite brist på matfantasi så frågade min gobit andrea om lite tips.. så nu har jag köpt med mig kräftsjärtar lök majs gurka avokado o annat gott gott hem.. Blir en mumsig pastasallad :) ME LOVE pasta!

Var bara tvungen att köpa med mig choklad hem.. O den bästa chokladen av alla.. VIT CHOKLAD.. är det bara jag eller är vit choklad the sheat??! känner hur det vattnas i munnen på mig sitter o trånar nu, men mat först! o sen choklad emd ett stort glas kall mjölk! O HERREGUD!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Åh tack!:) Ja, jag ska nog bara ta det som verkligen behövs. Vill helst ha kvar längden och så^^

Jag ÄLSKAR choklad! Fast tycker nog vanlig marabou är godast:))

2009-08-31 @ 18:57:37
URL: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0