Joni Solovideobloggar!


Joni ♦


Kommentarer
Postat av: KeennaS

Men då ska vi la se vad vi kan göra, ska se om mina 3 år på media har kunnat lära mig lite :-P



http://download.openoffice.org/ gå in på den adressen, där klickar du på download Open office (som är gratis versionen av Word) sen laddar du ner detta programmet och installerar och mög som jag inte minns riktigt hur det går till. Men det är väl som allt annat, man klickar på OK och ACCEPTERA :-P

När du fått ner detta på öppnar du "open office" som antagligen har landat där du har bett den att landa. När det är öppnat, så väljer du textdokument, du klistrar in ditt cv där och sen Exporterar du filen till en PDF... ;-) Jaha, det var den krångliga vägen.



Den enkla vägen är att klistra in ditt CV i ett mejl för att sedan mejla den till någon som kan exportera det till en PDF-fil... Kanske. Jag vet inte. Det är värt ett försök =)



Hoppas att det går vägen för dig =)

2009-09-08 @ 22:44:01
URL: http://keennas.blogg.se/
Postat av: Hemligbeundrare

Jonathan <3

2009-09-08 @ 23:04:27
Postat av: Tony

Jo, Idol var rätt okej idag faktiskt.. Man får som vanligt möjligheten att skratta åt korkade människor som borde stanna kvar i duschen och sjunga, vilket jag själv gör hellre än att göra i TV.. Jag menar, det blir inte samma akustik på TV som i badrummet! ;O

2009-09-09 @ 00:03:45
URL: http://tonymikael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0