Bästa Sällskapsspelet!

Det måste ju vara buzz... när man väl börja spela så blir man helt beroende.. Satt o spelade det hos jonas igår efter mycket tjatande.. o givetvis vann jag ;) Jag tror att det är playstation 3 som spelet finns på?? hmm.! Ja kul är det i vart fall.. Nu har jag köpt en massa god mat.. o nu ska här ätas kyckling klubba med potatissallad.. MIN FAVORIT! Kyckling o räkor lever jag för :) Vad för mat lever du för?
Sitter o kollar på mullvaden med på kanal 9. första gången som jag kollar på den kanalen :P


Jag vann sa jag det?

Puss J


Kommentarer
Postat av: Michaela - [ Foto & Design ]

sv; hur ser den blåa ipoden ut? :)

2009-09-05 @ 18:30:41
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag lever för lösgodis och popcorn med smörsmak :)

2009-09-05 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0