DAGS AT BLOGGA IGJEN!!!!

Hellu :)

nu kände jag för at blogga igjen!!

Just nu är jag hemma i Kristiansund o har höstlov, så jävla skönt!!!

I fredags hadde min klass våran sista föreställning av våran höstproduktion, SJUKT!!
Men fyfan va kul det har varit!!!
Vi ska btw göra den i Malmö på en dansfestival den 14 november, så alla som är i närheten KOM!!
Baby boo Joni är hemma i götet o har inget höstlov, hans klass har intensivecka nu inför musikal höstproduktionen!!

Mycket som händer här hemma denna veckan, så jag lovar at blogga varje dag nu!!

Madsi
xx


Bild på mig från höstproduktionen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va kul!:D

2009-10-25 @ 14:53:46
URL: http://ijustwantyoutoknowwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0