Våran stugga...

Nu här jag precis kommit hem från våran stugga som ligger 20 min från vårat hus, hehe..
min mormor och morfar bor där hela sommaren. Så jag har varit med dom hela dan, jättetrevligt.. vi åkte ut med våran båt också, nogot jag inte gort på många år.
Dessutom tycker jag det är coolt at min mormor på över 70 lagar tacos :)
                        


                                                                          VÅRAN STUGGA!!!
                                         

                                                      Jag tycker egentligen inte om hästar... men fina är dom :P
                                       

                                                                FUL bild på mig som fiskar!!
                                        
                                               
                                                                        FISK FISK FISK...
                                          
                                          
                                                                      En NORSK fjord...
                                         

                                                                   Living on the edge...
                                          
                                        
                                                    



                                          Nu är jag hemma :) blev lite ljust med sol och vita veggar.. hehe.. om man ser nogra kan man 
                                          se min mamma...

                                        






Madsiii

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0