Rolig kväll igår... 21 idag ;)

GUD, hadde så kul igår... många kompissar jag inte har sett på länge!!
I dag fyller jag 21 :) kanske dags at bli vuxen nu!?
Idag blir det inga HOTSHOTS, för tydligen pratar jag väldig högt o blir lite "over the top" haha...

                                                                         Jag och Idunn.. innan det började :P
                                                   

                                                                      Nu har det börjat...
                                                   
                                                                               .....
                                                  
                                                         Inga Cosmos eller HOTSHOTS idag... usch :P
                                                  

                                                     NU E DET DAGS AT GÅ HEM TYCKER JAG!!!
                                                   

                                                 



Idag blir det utgång igjen, har man födelsedag, så har man födelsedag ;)


Madsiii

xx

                         

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0