brunstiga killar i yngre tonåren!

ja det är det jag har att vänta mig dom  närmaste två veckorna..
gothia cup veckan har börjat i göteborg..
o medan vissa tänker på fotboll..
så tänker andra på en chans att ragga..

bara på spårvagnen nu satt de massa killar i just yngre tonåren..
knottriga i huden av alla hormoner.. (have been there myself)
antagligen kommer dom från nån liten håla nånstans (liksom jag)
o är helt fascinerade över alla flickor som dom ser utanför spårvagnsfönstret.. (njaaa)

dom pressar upp fejjorna mot rutan o vinkar ivrigt för att få lite uppmärksamhet.
o när de lyckas så vänder de sig om mot de andra killarna o vrålar
SÅG NI.. HON BA.... VINKADE ÅT MIG!
KUUUUNG!


underbara två veckor som väntar...


Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0