BRITNEY SPEARS <3

Briney är i Sverige o jag är i Norge :( buhuu... det är nästan så jag gråter!
Jonathan sa at Stockholm är hennes bas genom hela Europa turneen... Hadde jag haft ledigt hadde jag åkt! NO DOUBT!! Tror faktiskt at jag skulle göra allt för at träffa henne..
Jag har varit fan sedan hon kom med "Baby one more time" när jag va typ 10.. jag tycker hon är amazing.... en entertainer man ska leta länge efter, hennes show är ju helt crazy.
Så nu är jag lite ledsen för at jag är i norge, när jag egentligen skulle hängt med Brittan i Stockholmo..
Hoppas alla som ska kolla på showet njuter det o tänker lite på mig, hehe...
Britney I LOVE YOU!!!



                                            

madsiii


                                  

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Kikar in och hoppas på

att du har en bra dag.

Kram, http://esth.blogg.se

2009-07-13 @ 15:34:26
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: helene

køddeu eller.. jeg skulle vært der og!

2009-07-13 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0