Skolans Bitchigaste person omröstning!


Jag blir så jäkla trött.. ibland undrar jag om jag fortfarande går på högstadiet.. speciellt när man får reda på att en av lärarna fråga sin klass HOST*D2*HOST vem som är bitchigast o divigast på skolan o sen går de runt o skryter om vad de har svarat också! Det är inte ok! VERKLIGEN INTE! Kul hörrni kul! Det är väl inte så mycket själva orden i sig utan mer att det ens funnits en sorts omröstning på lektionstid, o inte vann vi heller..! Men vill ni veta vem som vann (om ni lyckats missa det) så kan ni ju alltid gå till någon i D2.. (finns ju undantag förstås, som var begåvade nog att rösta blankt i denna omröstning) ♥ så förlåt.. blev bara så irriterad när jag fick höra det var tvungen att skriva av mig. Men nu är irritationen borta :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

hejhej =) snäll söta vill du rösta på oss som veckansblogg? Skulle betyda jättemycket och som tack får du en länk när tävligen är avslutad :)

På vår blogg står länken där du klickar för att rösta

tack på förhand, puss :)

2009-09-02 @ 18:46:08
URL: http://beckbergs.blogg.se/
Postat av: Jessica D2

haha men jonathan då... det var väl inte riktigt så det gick till som du har beskrivit det :P

vill du veta hur det verkligen var?

vi hade tio min att stretcha själva efter jazzen, så satt vi och slöpratade lite i klassen o med julian.

vi pratade om en beyonce (?) låt där dom säger typ, "bitch is the female version of a hustler". eller nått sånt. och då började vi snacka om innebörden av bitch, och då sa jag att jag trodde att det betyder hund-mamma på engelska :) alltså typ en tjej-hund.

Då tyckte vi att det var kul att vi skulle kalla er "klassiska bitchar" på skolan (typ du mads o matti;)) för female-dog istället för bitch.

Sen vet jag ju såklart inte vad killarna i klassen har snackat för skit i omklädningsrummet, men jag kan försäkra dig om att det inte är något du behöver ta illa vid dig.

din lilla bitch... ;)

<3

2009-09-03 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0