Kalaset igår!

nu har jag precis lyckats vakna från helkvällen igår! Som sagt var på kalas hos mala o sen så gick jag ut med jonas c-j o agnes, (mads låg hemma o försökte somna, men hans morfar låg o snarka så jäkla högt) vi var på gretas, fanns knappt nåt folk där men vi gjorde det bästa av situationen o dansade loss ordentligt :) PÅ scenen såklart, stjärnfolk ska ha de bästa platserna på dansgolvet! Träffade mitt ex där också som nu har förlovat sig. Var väldigt trevligt faktiskt o inte alls konstigt..! Jag råkar ju ha en väldig tur med mina ex. Förutom att jag går på samma skola som mitt senaste.. Men ja det börjar funka det med så :)

Kvällen igår slutade iallafall på MCDONALDS så klart.. den extremt obegåvade tjejen försökte lura mig om att betala det dubbla priset för min mat. Så när hon lämnade fram kvittot blev hon nog en aning förvånad att jag sa
- DUuuu jag tänker då inte betala det dubbla priset bara för att du tror att jag är så full att jag ser dubbelt!

Ikväll så ska jag antagligen ta en drink med C-J o Agnes :) Innan dess får vi la se vad som händer.. Blir en vilohelg iallafall.. Huvudet är tung o kroppen är tung! Puss J ♦



Kommentarer
Postat av: blondinenfrida

Tyvärr för sent för att anmäla sig, men nästa vecka få ni gärna vara med!



Puss och kram

Postat av: blondinenfrida

Ni får gärna anmäla er nästa vecka, tack!

Postat av: J E S S, armwrestling <3

Första bilden där såg riktigt nice ut..

2009-09-05 @ 13:15:38
URL: http://jessicab.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

jag klarar mig

2009-09-06 @ 11:25:22
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Jessica

härliga bilder!

2009-09-06 @ 13:10:49
URL: http://jessicathu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0