Vet inte hur jag ska ta det.. haha :P

Jo, nu ska ni höra!!
Jag har precis kommit hem från jobbet. Det var ganska roligt idag!
MEN, jag hadde et bord med 5 mänsiskor, ganska snygg son hadde dom också, han var typ 30, haha..
Men när dom skulle betala blev jag lite "WHAT?"
O jonathan, du får inte skratta!

Tanten: ja, vill betala nu
Mads: Allrigth, kort eller kontant
Tanten: Kort
Mads: det blir 4265,- du måste tasta inn total beloppet först..
Tanten: jasså, du vill ha driks..hehe
Mads: det är vel aldrig fel med lite ekstra
Tanten: Vet du hur mycket det kostar at sola solarie här?
Mads: hmm.. typ 80 varje gong kanske!?
Tanten: okay, då får du 80,- i driks, så kan du åka å sola imorn!
Mads: ehh, tack!???


SÅ nu ska jag sola imorn!





Madsiii
xx


Kommentarer
Postat av: Emil

Haha, jag dör! Alla är vi lite bleka... Synd att inte jag var där och serverade, hon hade bjudit mig på två veckor på Mallorca!

2009-07-21 @ 19:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0