Snygga läppar!!!


alla som känner mig vet at jag är väldigt upptagen av leppglas o så..
så tänkte ge lite tips..

Min personliga favorit är:
Aqua Fusion från Lancome, som är mer en läppbalm och inte en leppglans, den är återfuktande o smakar gott, solskydd har den också, nogot som är vigtigt om man inte vill ha läppcanser.

annat bra:

Juicy tubes från Lancome.
som kanske är den mest sålda läppglansen i världen, forutom billiga från H&M.
dom fins i alla möjliga smakar, allt från choklad, jordgubb till lime.
i år har dom vald at sälja sina läppglanser med olika dansstilar tilsammans med fruktsmak.
Min favorit köpte jag i London i maj, HipHop Apricot. Så jävla god! mmmm..

Clarins har också många bra, med mycket glans..jag har en helt blank därifrån.
det samma har Dior.. dior kiss är bra, lite mycket glitter i nogra av dom bara!
Chanel och Make up store gör också läppglanser som är värd pengarna.

Om man vill ha lite mer vårdande så tycker jag:

Elisabeth Arden 8 hourcream är legendarisk, hur bra som hälst o den funkar mot allt på nästan hela kroppen!!
annars har jag:
Clarins - Baume Lèvres Rèparateur
som är en jätte bra lipbalm med rose ekstrakt som är fuktgivade och vårdande.


Alla dom här kostar mellan 150kr och 300kr!!!


madsiii
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0