smashdash, it`s friday...

Hellu :)

Jag vaknade av at Jonathan rinde o väkte mig idag, typ vid 12, o jag som hadde planerad at sova tills jag vaknade av mig själv..Bahh.. men har är ju lite sötis då "sooover duu?"..

emm, idag ska jag på fest med kompissar jag haft sedan jag var 6år, människor jag har gått på samma skola med, dansat med, spelat handbåll med etc... det ska bli trevligt!!
Jag har båda köpt rosèvin och galliano, för jag ska ha hotshots idag :) wiii... 
                        
                                                 


Kl.24 så är det ju 11:e juli, och då fyller jag 21 :) men det ska firas imorn!!
Ser BTW at Joonii säger at jag ska videoblogga, hehe.... I can give it a try, fast det blir säkert lite "over the top" om jag är full, för blir ofta det på fest, haha... kort ska ni få iaf!

Har ätit kyckling sallad och vitlöksbröd alà mammi idag, så tror inte det blir nogot hångel idag :P

Ha en trevlig dag babes!!

Madsiii
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0