Nu måste jag sluta festa...

Gud, jag ska sluta säga at jag inte ska göra saker.. för det blev hotshots igår också.. o mycke viiin o strawberry daquiris etc... födelsedag festen va jätte kul, jag är så glad för at jag har så många fina kompissar :) tack så mycket för alla presenter o för at ni kom.. love you all!!
Det var jätte mycket folk ute igår, o det är alltid lika kul.. när alla klubbar stängde var det dags at köpa mat, o vips så var jag och min kompiss Kristin på efterfest, men jag blev astrött o ville hem.. tur at jag hadde en kompiss som bor i samma gata som efterfesten var, så jag sov där inatt o kom hem typ vid 14.00 idag. Jävligt bakis o trött!
Tidligare ikväll skulle jag köpa kinamat, men det fick man väta 1 timme på,va fan? I en stad med 18.000 innbyggare(?), så det blev pizza med Eirin, innan vi såg en film med Josh Hartnett, han är sååå HOT och duktig :)
Nu sitter jag hemma o är fortfarande bakis :/ hehe..
Ni ska få lite bilder från igår o idag!!
   

                                                                     
  jag fick jordgubbstårta!! :)

                                             


                                                           Eirin, Tom Ole & Jag!! 
                                       
                                      


                                       
                                               Jag tycker mina kompissar är snygga :)
                                       


                                            jag gillar tuttar....
                                

                                                  cosmo cosmo cosmo
                                   

                             
                                               hmm...
                                 

                                                    Dags at köpa pizza.....
                                 

                                              Hawaiiiiiiiii...
                                



                                      Bakis filmkväll hos Eirin... o jag är ful...
                             

                                            Förresten så gillar jag mj.. tog detta när jag väntade på pizza...
                                


Nu ska jag ringa jonathan snart, så är det dags at sova!

Peace out


Madsiii

xx


                                  

                                       

                       

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan! Jag skulle vara jättekul om du kunde säga din åsikt i min blogg angående förhållandet mellan mig och min fina pojkvän, som är tolv år äldre och är min före detta lärare. Läs inlägget här:



http://liddie.blogg.se/2009/july/historien-om-mig-och-andy.html#comment



Kram på dig! =)

2009-07-13 @ 00:04:59
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Lie

Såg ut som en bra kväll iaf ;)

2009-07-13 @ 08:12:26
URL: http://luckylie.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo, det har du faktiskt rätt i (=

2009-07-13 @ 09:32:19
URL: http://eeelinida.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, bra kveld!! <3

2009-07-14 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0