Morgondagens planer

ja jobb lika länge som idag..
sen efterråt blir det härligt drickande..
längtar massor redan..
ska fanemej ha min strawberry daquiri, som är min drink för sommaren :P

sen på fredag blir det utgång.. lockar med mig massa människor..
kommer blir så galet roligt..
ska hinna med att köpa glasögon på dagen med..
ska bli jävligt intressant..
emma följer med som smakråd..
har inte riktigt vågat visa mina nuvarande eftersom dom sitter ihop med en bit häftmassa ;)

Isabella måtte du bli frisk till på fredag.. sänder ut kärlek!

Dagens fina ord by the way!
Du är vacker
Du har så snyggklädstil, alla killar borde klä sig som du :)
Du är så härlig o fin!

Ska börja ta åt mig av fina grejer istället för allt negativt.. :)



bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: ävelicious

tack så mycket :D

var gärna med i min frågestund ;)

2009-07-16 @ 01:32:12
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

Dagens fina ord by the way!

Du är vacker

Du har så snyggklädstil, alla killar borde klä sig som du :)

Du är så härlig o fin!



så jäkla sant !

2009-07-16 @ 12:20:35
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0