LIPGLOSS!!

FAN!

Alla som känner mig vet at jag är beroande av lipgloss/balm, och jag har provat typ alla som finns.. en favorit har jag "Aqua Fusion" från LANCOME.. Men nu går den ut av produktion, FAAAN!! Jag e så arg och så jävla bög... om jag kunde skulle jag köpt 20 stk av den, bara för at ha fram tills nästa sommar :/ buhuu..


                               

Fast, Lancome`s juicy tubes är väl ok istället..


xx


BTW!!
jag har ju födelsedag på lördag, fyller 21 :)
Jag är inte "into" presenter o så,  det viktigaste är at jag får vara med mina älsklingar.. (men inte jooniii ;( Jag vill till götet)...
Men mitt poeng var at jag har fått en födelsedagpresent redan o känner mig som et barn igjen, lite kul är det faktiskt..
Min söta vänn Ida Charlotte gav mig,..
*Elisabeth Arden - 8 hour cream
*Yves Saint Laurent - Touche èclat (consealer)
*Thanks for being my friend by: Ashley Rice (Bok!)


Madsiii
xx
                                

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0