Jätte mysig kväll... men nu ska jag va lite negativ!!

Hej hej..!!

Har haft en jätte mysig kväll med underbara kompisar, en impulsiv utekväll med coctails! :)


såg att Jonathan har köpt en secondhand skjorta o den va verkligen jättefin!! Men jag tycker verkligen inte om secondhand kläder.. visst, man kan hitta jätte mycket bra o så! Men jag tycker det är så usch...
men jag har ju inte en stil som gör att jag kan gå i så mycke secondhand, men tror inte jag skulle gjort det om jag hade haft det heller.
Säg vad ni vill, men det är inte my cup of tea.




Nogot annat jag inte gillar är, PRIDE och gay festivaler.
Jag kommer säkert att bli hatad nu, även om jag är bög.
Jag fattar inte varför bögar måste ha en festival för at fira sig själva, straighta gör inte det!
För mig är det ingen skillnad på straight o gay, det beror väl bara på vad man gör i sängen?
det viktigaste för mig är at jag älskar den jag är med även om jag är bög.
Visst, det är säkert jättekul o så.. men ni kommer aldrig att se mig där.
Och aldrig med en GAY flagga!
men hoppas ni har kul ni som ska dit.

ANYWAY, sov gott babes!!

Madsiii
xx


Kommentarer
Postat av: sanna

svar: nej de är identiska så inte konstigt. ;)

2009-07-15 @ 08:51:38
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0