Efter rakning :)

så jävla skönt att få det extra kort igen..
råkade visst göra stopp i handfatet så måste köpa sånt som får bort det då :)

Imorgon ska vi ha semifinal i top model på gasten haha..
denna veckan är det killarnas tur
nästa vecka tjejerna

o jag är tyra såklart o fotograf..
vafan vi måste ju hitta på nåt när vi inte har gäster.. :P

Min bror ringde mig idag o var världens finaste..
-"kan inte du komma ner till halmstad o sjunga kareoke med mig, jag betalar resan bara du kommer"
då blir man jävligt glad ska jag säga.. :)


börjar 12.30 men imorgon kommer det massa gastenbilder...

Puss


Före o efter :)


hur fin var inte mads i inlägget under då? saknar dig med love
(
lär han att lägga upp filmer från youtube nu, säger ju det jag är den manliga ;)
Joonii
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0