Dofter i sommar!

jag tänkte ge lite tips på vad jag gillar för dofter på tjejer o killar i sommar.
dels för att jag själv nyligen valt ut parfymer
o sen har jag hjälpt en tjejkompis med sin..

För det första..
Efter att jag solat o torkat ut huden.. (haha ännu ett tips egentligen, kan ta det sen)
så smörjer jag in mig med en lotion från Body shop..
Kokosdoft såklart.. (många som vill låna den)
men den luktar väldigt gott o man är väldigt sommarfräsch..
men de har även ett stort urval av andra goda dofter
som mango, pink grapefruit, strawberry m.m
o ett STORT +. väldigt trevlig personal åtminstonde i affären på kungsportsplatsen i gbg

så egentligen behöver man ju inte parfym på sommaren
med en sån lotion,  men man kan även blanda den med lite parfym..

Jag har parfymen Emporio Armani Diamonds..
även den är väldigt sommarfräsch inte för tung o typiskt "manlig".

Sen tjejdofter!

är ingen expert på namn på parfymer, men det är bara att fråga personalen.
när jag hjälpte min kompis att välja ut dofter
så valde vi bort alla flickiga stickiga dofter..
istället så gillade vi alla mjuka lite mer "lugna" om ni förstår..
Amor amor Chacarel  var en av de dofter vi fastnade för..
på sommarkvällar så vill man ju lukta lite mer behagligt o inte få folk att få ont i huvet..
så fråga personalen efter mjuka dofter ;)

o ett  tips överlag..
Lukta inte för mycket!
Det är bara ett tecken på att man täcker nån annan doft ;)



joonii
xx

Kommentarer
Postat av: UNZIP.SE

BRA SMAK !!



SOMMARENS SNYGGASTE KALLINGAR TROSOR



TILL BÄST PRIS



UNZIP.SE

UNZIP.SE

2009-07-09 @ 12:32:46
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0