Det bästa med regnet!

(missförstå mig rätt, älskar solen)
Men då får jag anledning att använda mitt underbara fönsterparaply
som jag fick i present av Jenny när hon var i London.
så himla kul att kunna se regnet o ändå vara torr liksom
(jääävlar vad blond jag lät)
jaa men jag är barnsligt förtjust i det..


Ska tydligen vara värsta modet nu med fönsterparaply.
De o de hederliga svarta med träkrok att hålla i.
o jag råkar faktiskt ha ett av varje utan att jag visste om detta såkallade
"paraplymodet"
är så jäävla fashionforward ;)

Billiga fönsterparaply finns att köpa på Claes Ohlsons  för 49 kr/st



mitt paraply ser ut precis såhär, finns inte i sverige dock.

Jonathan
xx

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0