SOMNADE! 118800! AVFÄRD!

efter halva filmen somande jag.. inte för att filmen var dålig utan för att jag var så jäkla trött.. Så jag ska försöka se klart den imorgon. Nu har jag precis duschat klart ska stryka skjortan som jag ska ha på mig sen drar jag till mads o börjar förfesta mitt vita vin.. sen drar vi uuuuut! :D Ha en underbar kväll allihopa, hörs via mobilblogg.. Keep on kommentera! :)


By the way, Skrev ett sms till 118800 med frågan

Vem är det som äger bloggen jooniimadsiii.blogg.se? som svar fick jag:

"Det gör Joni och Mads,
två glada och stolta homosexuella killar.
Där skriver de om sin vardag och snygga killar.
Allt man behöver veta!"

who needs photoshop? we don't!


bye for now lovers! Joni's going to partyyyy!

Kommentarer
Postat av: sannie

snygg

2009-08-16 @ 17:28:50
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0