Födelsedagsbilder!

Glömde lägga upp bilder från kvällen igår.. Var jättemysigt hos farmor (24åringen) hon hade bakat en god choklatårta som jag åt typ halva av.. hade inte köpt nån dricka men det fixade linda o marie lätt :)... senare på kvällen kom det fler folk o även två brandbilar till huset bredvid.. vetef*n vad det var som hade hänt med nyfiken som jag är sprang jag ut o kollade efter.. verkade inte vara någon fara dock :) men spännande var det.. Idag är mina planer tvätt städ mat öva o kanske åka o köpa knallblå skor.. tänkte kolla till mitt CV också.. nu vaknas här frukostmys.. :) puss alla hörs sen.! :) mads lär berätta om sitt gig på Hard Rock Cafe sen :) xxxx






Joni


Kommentarer
Postat av: Sara oll

Nu har jag hittat tillbaka! Och jag måste bara säga att jag var mitt i branddramat, det var jättespännande och riktigt trevligt att alla grannar fick umgås lite! Men brann, det gjorde det inte. Luktade lite konstigt bara... Puss på er!

2009-08-30 @ 13:55:28
URL: http://ollinen.blogg.se/
Postat av: Amalia

Älskar er blogg killar!:D

2009-08-30 @ 14:13:24
URL: http://viperladysalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0