Fab lördag :)

Tja lovers!
Idag har jag varit på stan med Tovis, shoppat lite o så!! I love Marc Jackobs.. I really really do!!!!!!
Fick också et mail med dansbilder av mig, från min koreografi "B" som jag dansade hemma i Kristiansund 5 juni. En koreografi som betyder jätte mycket för mig. Dedikerad til min älskade hund Brutus.


                                                  
                                                 madsi on stage!


Ikväll tror jag vi ska på stan igjen, men först ska vi dricka lite hemma :) Joni kommer nog forbi efter jobbet!! I hope!
Ha en trevlig kväll alla!

BTW: jag har blivit FAN av LILY ALLEN, guuud jag älskar henne.. hon skriver jätte bra låtar tycker jag. 
köp hennes skiva "It`s not me, It`s you" på itunes...
FUCK YOU VERY MUTCH!!! ;)


Puss
xx
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: Nej, båda ni måste vara modeller :O

Jasså, var det gott då? :)

2009-08-15 @ 21:04:47
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0