chill söndag...

Hej hej...

Hadde så jävla kul på Hard Rock Cafè igår, ett av dom bästa gigg jag nogonsin gjort!!

Körde mitt MJ nummer 2 gånger, en gång i restauranten och en gong i nattklubben!

dansade också med Andrea och Niklas när dom sjung "Pokerface"

Gud vilken proffig plats och underbara maniskor..

Nu har jag precis kommit hem från Coop Konsum Gamlestaden, o ska snart göra middag.

Har bjudit min klasskompis och granne Mia på Nachos idag :)



Jag köpte päron på Coop..




My BFF brittan har tydligen flippad igjen...






Madsiii

x


Kommentarer
Postat av: E L V I R A

Haha den där bilden på Britney ser så jävla kul ut:P

2009-08-30 @ 18:40:15
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0