ANLEDNING TILL ATT ALLA 14 ÅRINGAR SER LIKADANA UT!

KISSIE det är hon som är problemet, det är hon som tait bort individualiteten! (hon vet inte vad det betyder antagligen!) Nä men det räcker med att jag åker till jobbet o så ser jag massa små kissiekopior. Nu kanske ni inte ens vet vem hon är, men hon är en av sveriges största bloggerskor, hon är väl en typ 17 år super blonderad löshår o ska nu skaffa silikon o hon opererar sina läppar för jämnan. Hon gör sig känd genom att skälla ut sina läsare o säga att dom aldrig duger o bara r avundsjuka på henne. Då undrar jag flickor. Är ni som läser hennes blogg avundsjuka på henne?
O isåfall varför? Hon har ju fruktansvärt dåligt självförtoende o det är därför hon gör allt det där med sig själv.
Det är inget att se upp till! Så sluta smeta in er i massa brunkräm o måla små morrhår på er själva.. sluta även ha ljusrosa läppstift enbart för att va som henne! Respekterar att alla ska få vara som dom är. Men det där är inte en hälsosam förebild!

Over n out

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsso - Mitt liv genom en kameralins

sv. vad kul att ni är tillbaka :D

Måste bara påpeka hur jäkla söt du är Joni ;)

2009-08-14 @ 12:57:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: KeennaS

Äh det är skitsnack, Kissie har härmat min stil, förstår inte hur hon har fått reda på vem jag är, men jobbigt det där med att hon går och ser ut som jag ler - 30kg iof :-P

2009-09-08 @ 15:52:40
URL: http://keennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0